Sarah van Soelen, voorheen vooral bekend als tijdelijke liefdesinteresse van André Hazes jr., probeert haar naam nu vast te houden met haar nieuwste project: vitaminegummies. Met haar 2 ton aan Instagram-volgers heeft ze haar podium gevonden en gebruikt ze het om haar eigen merk, Gimmi Gummy, in de schijnwerpers te zetten. En wat zou deze “wondergummy” precies doen? Nou, volgens Sarah laat het je haar glanzen als nooit tevoren – iets waar haar kapper naar eigen zeggen “onder de indruk” van is. Maar laten we eerlijk zijn: ruikt dit niet vooral naar een slimme manier om een snelle zakcent te verdienen?
De “Magische” Gummies die Niemand Nodig Heeft
Sarah steekt er geen doekjes om: deze gummies zouden je haar doen stralen als dat van een filmster. “Jullie weten onderhand wel dat ik altijd bezig ben met mijn haar,” beweert ze, terwijl ze haar eigen snoepachtige vitaminen als dé oplossing aanbiedt. “Deze heerlijke gummies zitten bomvol vitamines en voedingsstoffen die mijn haar sterker en gezonder maken,” voegt ze eraan toe. Toch, voor wie door de promotiepraatjes heen prikt, is het al snel duidelijk dat dit niets meer is dan een marketingtruc met glans.
Ontmaskerd: Adriaan ter Braack Slaat Toe
Wetenschapsjournalist Adriaan ter Braack, ook wel bekend als Sjamadriaan, was er als de kippen bij om de claims van Sarah eens flink onder de loep te nemen. Hij bekeek de website van Gimmi Gummy en ontdekte iets opvallends. “Sarah van Soelen lanceert, zoals het tegenwoordig heurt, haar eigen gummymerk, uiteraard gepaard met allerlei dubieuze claims,” begint hij zijn tirade. Wat blijkt? Op de website wordt beweerd dat er al meer dan 5.000 beoordelingen zijn, en dat het merk een 4,7 scoort op Trustpilot. Vreemd, gezien het feit dat de gummies net op de markt zijn.
Recensies Die Niet Bestaan
Sjamadriaan besloot verder te graven en nam een kijkje op Trustpilot. Wat hij daar vond? Helemaal niets! Geen enkele recensie. “Op Trustpilot staat nog geen één recensie. Er worden gewoon wat willekeurige positieve ratings op die website geplakt,” merkt hij spottend op. “Wat zou dat zeggen over het product?” vraagt hij retorisch, alsof het antwoord al bekend is: weinig goeds.
Ingrediëntenlijst van de Concurrent “Geleend”
Alsof dat nog niet genoeg is, deed Adriaan nóg een ontdekking. Blijkbaar had Sarah de ingrediëntenlijst van een concurrent, SilSolutions van Vitakruid, letterlijk gekopieerd voor haar eigen product – inclusief de naam van het concurrerende merk. Het team van Sarah corrigeerde dit blunder snel, maar niet snel genoeg om het te verbergen. “Een schoolvoorbeeld van amateurisme,” besluit Adriaan met een spottende emoji.
Gimmi Gummy of Gimmick?
Terwijl Sarah haar “glanzende” gummies blijft promoten, lijkt haar geloofwaardigheid in juiceland met de dag af te nemen. Haar “glansrijke” beweringen over deze wondergummies blijken niet meer dan opgepoetste marketing en als we Sjamadriaan mogen geloven, heeft ze de plank volledig misgeslagen.
Zeg nu eerlijk als je al een volger ben ,dan ook nog eens van die gummidingen bestelt ,dan verdien je toch niets anders dan bedonderd te worden .
Ook de naam is nog gejat. Gimmi is een merk uit Dubai. Dezelfde handel. Ook nog eens.
Opzouten met die opgespoten vislip.🙈🙄😂🤪 Dat mens met een IQ van 6 kan je toch niet serieus nemen.😉😂