Peter Gillis heeft weer eens een flinke terugval gehad in zijn afvalpogingen. Het lijkt erop dat de grote vriendelijke reus weer volop aan het snacken is geslagen en niet meer op zijn voeding let. Op zijn laatste Instagram post is te zien dat hij moeite heeft om in een golfkarretje te stappen. Misschien moet hij toch eens serieuzer aan de slag gaan met zijn dieet?
Maar dat is niet het enige probleem waar Peter mee kampt. Er zijn flink wat klachten binnengekomen over de staat van zijn vakantieparken. Zo blijkt dat de wc’s vaak niet schoon zijn en dat er regelmatig geen warm water is in de douches. Ook de speeltuinen zouden er belabberd bij liggen. Dit terwijl Peter altijd beweerde dat zijn parken topkwaliteit bieden.
Hieronder een reactie onder zijn foto:
”Mijn dochter is afgelopen week naar Prinsenmeer geweest. Vieze smerige stacaravan, zonder verwarming, geen warm water, bij het zwembad lagen wc brillen kapot naast het toilet. Had was een vieze smerige bende!”
Is Peter te druk bezig met zijn eigen eetgewoontes om zich druk te maken om de kwaliteit van zijn parken? Of heeft hij gewoon geen oog voor detail? Het wordt tijd dat hij zijn gasten zijn prioriteit zijn.
Hieronder de foto die Peter plaatste.
Ik snap nog steeds niet wat mensen bezield om één van zijn vuilnisbelten te bezoeken.
Het zou vooral bedoeld zijn voor de mens met de kleine beurs.
Maar je kan m.i. dan nog beter een “dagje uit” gaan naar een pretpark, dan een week in een stinkende caravan te gaan zitten zonder schone facilitaire voorzieningen.
Maar zoals hijzelf regelmatig zegt, het is voor hem steeds “kassa !”
En Jan den Hollander trapt er steeds weer in en gaat achteraf klagen dat het een vieze boel was, terwijl heel Nederland dit al lang weet.
Zo is het iedereen weet dat zijn parken vettig en vuil zijn , toch blijven de mensen gaan, Erna klagen op internet.
Waarom komt die dikzak steeds weer in de picture ?
Sorry is een geweldige man.
Hij moet gewoon beter personeel aannemen. Hij kan niet overal tegelijk zijn en alles zien. Goed personeel waar je misschien wat meer voor moet betalen scheelt denk ik enorm !!!
En personeel aannemen dat ook Nederlands spreekt en verstaat zal ook een hoop schelen. Dan hoeft niet alles dubbel schoongemaakt te worden bijvoorbeeld.