Bridget Maasland bekend om haar vaak spraakmakende posts heeft dit keer de grens overschreden door haar 15-jarige zoon Mees in te zetten voor een reclamecampagne. In het filmpje is te zien hoe Mees zijn eerste gezichtsbeharing wegscheert met de Philips Oneblade terwijl Bridget het product uitbundig promoot.
Deze advertentiestunt heeft geleid tot een golf van kritiek op sociale media. Veel van Bridgets volgers vinden dat ze te ver is gegaan door haar zoon te gebruiken voor commerciële doeleinden. “Echt beschamend voor je kind, doe dit alsjeblieft niet,” klinkt het in de reacties. Anderen beschuldigen haar ervan haar kind in te zetten om geld te verdienen. “Waarom moet alles altijd over geld gaan? Laat Mees dit zelf promoten,” merkt een volger op.
Het lijkt erop dat Bridget niet goed weet hoe ze moet omgaan met de negatieve feedback. Bronnen dichtbij Bridget melden dat ze actief bezig is met het verwijderen van kritische reacties op haar post. Dit heeft echter de situatie alleen maar verergerd, aangezien het lijkt alsof ze de kritiek probeert te onderdrukken.
Hieronder het filmpje:
Ben inmiddels zo klaar met mensen die steeds hun kind inzetten en (mis)gebruiken voor eigen gewin of het nu voor relamedoeleinden is of het blijkbaar moeten promoten van kijk mij eens een goede ouder zijn .pff laat kinderen er gewoon eens buiten
Maken mensen zich hier echt druk over ??? Die jongen verdient hier waarschijnlijk een leuk zakcentje mee. Er zijn zoveel kinderen die reclame maken maar omdat zijn moeder bekend is mag dat niet ? Als hij dit niet zou willen zou hij dit echt niet doen denk ik. Wat een gezeur weer om niks !!!
Zo is het Cisca👍als een van onze kinderen in een reclame mee doen dan kraait er geen haan naar.
Je hebt gelijk Cisca, wat een muggezifters .
Er zijn ergeren dingen om je druk over te maken.