Victoria Koblenko met haar 43 lentes jong trotseert de tand des tijds met een elegantie en gratie die menigeen doet verbazen. Het lijkt wel alsof zij en Katja Schuurman toegang hebben tot het geheime elixer dat ouderdom op afstand houdt; rimpels en tekenen van veroudering lijken een wereld verwijderd van deze tijdloze schoonheid.
Naast haar bekendheid als actrice, presentatrice, en columniste, blijft ze een fascinerende mediapersoonlijkheid die haar volgers blijft betoveren op sociale media. Maar Victoria kan meer, veel meer. Een recente video onthult een kant van haar die de fantasie op hol doet slaan.
In een wereld waarin de ochtendroutines van vrouwen worden vastgelegd in intieme video’s, een eigen leven gaan leiden op het internet, biedt Victoria een blik die zowel verleidelijk als onthullend is. Victoria tilt dit concept naar een hoger niveau door te kiezen voor een “nipple bra” van SKIMS, het lingeriemerk van niemand minder dan Kim Kardashian. Dit gewaagde stuk lingerie belooft meer dan de gemiddelde bh en schijnt flink door.
Hieronder de beelden:
Benny, wil jij even uitleggen wat ik moet zien op dat filmpje? Ik zie namelijk alleen Victoria die reclame maakt voor een Triumph bh.
Ik snap echt wel wat mannen bedoelen met pluspunten bij een vrouw.
😂 Inderdaad Yvon, Lingeriezaken staan vol met dit soort poppen.
Alleen die vragen niet om aandacht…….
Die poppen hebben vaker wel mooiere lingerie aan. Als bij de hunkemuller de paspoppen zulke bh’s aan hebben, dan zien ze mij daar nooit meer. Ik wil als klant een mooie etalage en paspoppen zien, en hoe de bh staat als die aan is.